2017年4月6日星期四

匯璽累收1500票 超額9倍 藝人莊思敏亦有到場入票


匯璽累收1500票 超額9倍
藝人莊思敏亦有到場入票

同系西南九龍匯璽昨天截票,累收近1,500個登記,較今天開售152伙超額9倍。市場消息指,藝人莊思敏亦有到場入票,預算購入1,000萬元以下兩房戶投資用。

新地(016)南昌站匯璽明天將進行第4輪賣樓,推出152伙,市傳累收逾千票,今日將截止收飛。藝人莊思敏今日趕尾班車,到樓盤售樓處入飛。據悉入了2張票,涉及40萬元,如果有幸抽得前籌,希望買入1,000萬元以下單位,作投資用途。樓盤兩房單位最細440方呎,最新一張價單極低層兩房戶,折實價都超過900萬元。

莊思敏2015年亦有參觀恒地(012)尖沙嘴樓盤凱譽,似乎對九龍區新樓相當有興趣。

新地(0016)南昌站匯璽,明日展開新一輪售再推出152伙,於今晚8時截止認購。據代理消息指,藝人莊思敏亦有入票,據𢘳她擬購買1000萬元以下的兩房單位。 -

一向係圈中小富婆嘅莊思敏今次去咗買「磚頭」。據地產界消息,莊思敏昨日入2張票,抽今日開售的新鴻基地產旗下「南昌站匯璽」。東網就致電莊思敏,她直認有此事:「我啱啱去睇就入咗票,地產經紀叫我入2張票,咁抽到嘅機會大啲,聽講超額十倍,咁我都有1/5機會。(諗住買幾大單位?)一房或二房都得,預計一千萬元左右,覺得嗰度地段好,價錢又合理,同埋都睇好樓市,息口又低,買磚頭可以保值,費事啲錢放喺身邊自己亂咁洗,我都係想買嚟收租,長期揸唔係用嚟炒。」

【星島日報報道】由新地發展的南昌站匯璽,自開售以來不時吸引名人購入,例如早前百老匯李子良家族,就斥資2.3億購入11伙。至於「全能藝人」莊思敏(Jacquelin),昨日也透過代理入票,希望購入2房單位作投資用途。
  據了解,莊思敏昨日透過一家代理行入票,初步有意購入一伙作收租,首選目標為2房單位,而她完成登記手續後,更與一眾代理在示範單位的展銷廳合照留念(見圖),希望稍後可以成功抽得好籤,以便揀得心頭好。

沒有留言:

發佈留言